Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling en krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Om een bestelling te plaatsen moet u de volgende stappen doorlopen:

  • U kiest het gewenste boeket op de webshop en doorloopt de stappen.
  • Vervolgens gaat u naar uw winkelwagen en klikt u op bestelling afronden.
  • Eerst moet u uw eigen gegevens invullen, (let op dat het standaard is ingesteld dat u de bestelling naar een ander adres wilt sturen), vervolgens mag u op volgende stap klikken.
  • Nu mag u het afleveradres invullen en op volgende stap klikken.
  • Bij de 5e stap moet u kiezen voor het afhalen in de winkel of bezorgen
  • De volgende stap is het kiezen van de betaalmethode. Klik op volgende stap
  • Controleer uw bestelling en voeg eventuele opmerkingen toe. Vink eerst aan dat u akkoord gaat en klik dan op de knop kopen.
  • Nadat u deze stappen hebt doorlopen ontvangt u van ons een bevestiging per mail.

Lukt het toch niet om de bestelling goed af te ronden, kunt u telefonisch contact met ons opnemen: 0341-494522 (toets 1).

Wanneer en hoe laat bezorgen jullie?

Bloemen binnen Nederland, worden nog dezelfde dag bezorgd, mits het vóór 14:00 uur is besteld (niet op zon- en feestdagen m.u.v. Moederdag). Alles wat nà 14:00 uur besteld wordt, wordt op de volgende dag bezorgd. Bestellingen worden tussen 9:00 en 17:00 uur bezorgd. Als de bestelling goed is bezorgd krijgt u van ons nog op dezelfde dag een mail met de bevestiging.

Indien u bloemen wil laten bezorgen naar het buitenland, dan kunt u telefonisch contact opnemen met ons. Telefonisch kunnen wij uw wensen doornemen en zorgen wij ervoor dat de bloemen naar wens bezorgd worden. Bij het bezorgen van bloemen geldt ook, vandaag al bezorgd, mits het vóór 14:00 uur is besteld.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

Als de ontvanger niet thuis is, wordt de bestelling bij de buren bezorgd en wordt er een briefje door de brievenbus gedaan met bij welk huisnummer de ontvanger zijn/haar bloemen kan ophalen. Lukt het bij de buren ook niet, dan wordt de bestelling mee terug genomen en krijgt de ontvanger een briefje door de brievenbus met het verzoek om contact op te nemen om een vervolg afspraak af te spreken.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorgkosten binnen regio Amersfoort: €4,99                                                                                                                                                                                                                  Bezorgkosten buiten regio Amersfoort: €6,99                                                                                                                                                                                                                                   Bezorgkosten buitenland: €7,50

Kan ik een gewenste levertijd opgeven?

Bestellingen worden in het algemeen geleverd tussen 9:00 uur en 17:00 uur. Wel is het mogelijk dat u bij het plaatsen van een bestelling bij opmerkingen aangeeft dat u graag wil dat een bestelling voor of na een bepaalde tijd geleverd moet worden. Onze bezorgers zullen dan hun uiterste best doen om ervoor te zorgen dat de bestelling op tijd bezorgd wordt.

Bezorgen jullie ook bij crematoriums, ziekenhuizen en hotels?

Naast dat wij bij particulieren en bedrijven bezorgen, bezorgen wij ook bij crematoriums, begraafplaatsen, ziekenhuizen, hotels, campings, etc. Wij kunnen de bloemen precies bezorgen waar u wil dat wij het bezorgen. Alleen voor andere locaties dan particulieren vragen wij u om ons zoveel mogelijke informatie te geven zoals afdelingen, kamernummer en eventueel een telefoonnummer van de ontvanger om de bloemen zo goed mogelijk af te leveren.

Als ik meerdere boeketten wil verzenden, moet ik dan meer bezorgkosten betalen?

Als u de boeketten naar meerdere adressen wil versturen moet u per adres de bezorgkosten betalen. Wel is het mogelijk dat u maar eenmalig de bezorgkosten hoeft te betalen wanneer u meerdere boeketten wil laten bezorgen op één adres of dezelfde dag. Wilt u meerdere boeketten op verschillende dagen op dezelfde adres laten bezorgen? Dan kunt u gebruik maken van ons abonnementensysteem.

Welke informatie moet ik doorgeven voor het bestellen van bloemen voor een begrafenis?

Bij het bestellen van bloemen voor een begrafenis is het belangrijk dat de datum en tijdstip van de uitvaart wordt aangegeven, zodat de bloemen op tijd bezorgd kunnen worden. Daarnaast moet de naam van het uitvaartcentrum, de naam van de overledene en de adresgegevens van het uitvaartcentrum goed worden door gegeven. Voor informatie over rouwlint en rouwkaarten kunt u hier kijken

Krijg ik exact dezelfde boeket als die op de webshop?

Bloemen zijn levende materialen. Het kan zijn dat wij op een bepaald moment bepaalde bloemen niet hebben. Daarom kunnen wij u niet garanderen dat u exact hetzelfde boeket zal krijgen. Wel zullen wij onze uiterste best doen om het boeket zo goed mogelijk na te maken. U zal daarom altijd een boeket krijgen dat zoveel mogelijk lijkt op de boeket die u heeft besteld. Indien het niet lukt om een boeket te maken die lijkt op uw bestelde boeket, dan zullen wij contact met u opnemen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of annuleren?

Door de beperkte houdbaarheid van de producten die Van Beest verkoopt, geldt het herroepingsrecht niet. U kunt dus niet het product retourneren na ontvangst. Wel kunt u uw bestelling annuleren, wanneer deze nog niet verwerkt is. Neem altijd zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op wanneer u uw bestelling wil annuleren. Als de bezorger nog niet onderweg is, kan de bestelling vervolgens worden geannuleerd.

Hoe worden mijn klachten afgehandeld?

Van Beest is een bedrijf dat streeft naar 100% klanttevredenheid. Wanneer er onverhoopt toch een klacht ontstaat, streven wij ernaar deze snel en zo goed mogelijk naar wens op te lossen. Als u een klacht heeft kunt u altijd telefonisch contact opnemen met ons hoofdkantoor voor een goede en snelle afhandeling: 0341-494522 (toets 1). Daarnaast kunt u ook een mail sturen naar info@vanbeestbloemen.nl. U kunt dan binnen 24 uur een reactie verwachten van ons. Voor een zo’n goed mogelijke afhandeling vragen wij u om uw klacht in detail goed te omschrijven en eventueel foto’s toe te voegen. Wij zullen daarna samen met een zo goed mogelijke oplossing te zoeken.

Wat zijn de openingstijden?

Van Beest heeft 8 fysieke winkels, de openingstijden van deze winkels kunt u op deze pagina vinden. Voor vragen of informatie kunt u altijd terecht bij onze winkels, maar u kunt ook contact opnemen met onze klantenservice die gevestigd is op ons hoofdkantoor in Putten. Voor meer informatie kunt u terecht bij klantenservice.

Welke garanties geeft Van Beest Bloemen en Planten?

Van Beest geeft altijd 7 dagen vaasgarantie. Het is daarbij belangrijk dat u de bloemen goed schuin afsnijdt met een scherp mes en dat u regelmatig het water ververst. Gebruikt u de bloemen voor andere doeleinden dan het bedoeld is, vervalt de garantie meteen.

Hoe kan ik betalen en is het veilig?

Bij Van Beest kunt u kiezen uit verschillende betaalmethoden. Voor meer informatie over de betaalmethoden kunt u hier terecht.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »