Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling en krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Om een bestelling te plaatsen moet u de volgende stappen doorlopen:

  • U kiest het gewenste boeket op de webshop en doorloopt de stappen.
  • Vervolgens gaat u naar uw winkelwagen en klikt u op bestelling afronden.
  • Eerst moet u uw eigen gegevens invullen, (let op dat het standaard is ingesteld dat u de bestelling naar een ander adres wilt sturen), vervolgens mag u op volgende stap klikken.
  • Bij de 5e stap moet u kiezen voor het afhalen in de winkel
  • De volgende stap is het kiezen van de betaalmethode. Klik op volgende stap
  • Controleer uw bestelling en voeg eventuele opmerkingen toe. Vink eerst aan dat u akkoord gaat en klik dan op de knop kopen.
  • Nadat u deze stappen hebt doorlopen ontvangt u van ons een bevestiging per mail.

Lukt het toch niet om de bestelling goed af te ronden, kunt u telefonisch contact met ons opnemen: 0341-494522 (toets 1).

Wanneer en hoe kan ik mijn boeket ophalen? 

Na 14:00 uur als u op dezelfde dag besteld en de bloemen wilt ophalen. Is het een paar dagen van te voren dan staat het die dag vanaf dat de winkel open is voor u klaar. 

Welke informatie moet ik doorgeven voor het bestellen van bloemen voor een begrafenis?

Bij het bestellen van bloemen voor een begrafenis is het belangrijk dat de datum en tijdstip van de uitvaart wordt aangegeven, zodat de bloemen op tijd gemaakt kunnen worden. 

Krijg ik exact dezelfde boeket als die op de afhaalshop?

Bloemen zijn levende materialen. Het kan zijn dat wij op een bepaald moment bepaalde bloemen niet hebben. Daarom kunnen wij u niet garanderen dat u exact hetzelfde boeket zal krijgen. Wel zullen wij onze uiterste best doen om het boeket zo goed mogelijk na te maken. U zal daarom altijd een boeket krijgen dat zoveel mogelijk lijkt op de boeket die u heeft besteld. Indien het niet lukt om een boeket te maken die lijkt op uw bestelde boeket, dan zullen wij contact met u opnemen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of annuleren?

Door de beperkte houdbaarheid van de producten die Van Beest verkoopt, geldt het herroepingsrecht niet. U kunt dus niet het product retourneren na ontvangst. Wel kunt u uw bestelling annuleren, wanneer deze nog niet verwerkt is. Neem altijd zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op wanneer u uw bestelling wil annuleren. Als de bezorger nog niet onderweg is, kan de bestelling vervolgens worden geannuleerd.

Hoe worden mijn klachten afgehandeld?

Van Beest is een bedrijf dat streeft naar 100% klanttevredenheid. Wanneer er onverhoopt toch een klacht ontstaat, streven wij ernaar deze snel en zo goed mogelijk naar wens op te lossen. Als u een klacht heeft kunt u altijd telefonisch contact opnemen met ons hoofdkantoor voor een goede en snelle afhandeling: 0341-494522 (toets 1). Daarnaast kunt u ook een mail sturen naar [email protected]. U kunt dan binnen 24 uur een reactie verwachten van ons. Voor een zo’n goed mogelijke afhandeling vragen wij u om uw klacht in detail goed te omschrijven en eventueel foto’s toe te voegen. Wij zullen daarna samen met een zo goed mogelijke oplossing te zoeken.

Wat zijn de openingstijden?

Van Beest heeft 8 fysieke winkels, de openingstijden van deze winkels kunt u op deze pagina vinden. Voor vragen of informatie kunt u altijd terecht bij onze winkels, maar u kunt ook contact opnemen met onze klantenservice die gevestigd is op ons hoofdkantoor in Putten. Voor meer informatie kunt u terecht bij klantenservice.

Welke garanties geeft Van Beest Bloemen en Planten?

Van Beest geeft altijd 7 dagen vaasgarantie. Het is daarbij belangrijk dat u de bloemen goed schuin afsnijdt met een scherp mes en dat u regelmatig het water ververst. Gebruikt u de bloemen voor andere doeleinden dan het bedoeld is, vervalt de garantie meteen.

Hoe kan ik betalen en is het veilig?

Bij Van Beest kunt u kiezen uit verschillende betaalmethoden. Voor meer informatie over de betaalmethoden kunt u hier terecht.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »